اخبار

برگزاری دوره‌ های آنلاین نجوم کودکان و نوجوانان در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران


🔹دوره‌ های آنلاین نجوم کودکان و نوجوانان در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با هدف ترویج علم نجوم با زبانی ساده و جذاب تحت برنامه گوگل میت برگزار می شود.

🔹دوره های آموزشی نجوم کودکان ۱تا۶ و نجوم نوجوانان در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران هر هفته از ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری روزهای دوشنبه، سه شنبه ، چهارشنبه و پنج شنبه به صورت آنلاین و در بستر برنامه گوگل میت در حال برگزاریست و تا پایان خردادماه ادامه دارد .

🔹دوره آموزش نجوم کودکان ترم بهار ۱۴۰۲ مرکز علوم و ستاره شناسی تهران شامل ۶ ترم و طی ۴۲ جلسه، کلیه مطالب اصلی نجوم با زبانی ساده و به شکلی جذاب ارائه می‌شوند. مخاطبان این دوره های آموزشی عموما کودکان ۷تا۹سال و ۱۰ تا۱۲ سال و نوجوانان۱۳ تا ۱۵ سال هستند.

🔹این دوره ها با بهره گیری از اساتید مجرب از طریق وسایل کمک آموزشی چون پاورپوینت، فیلم و انیمیشن به بیان مباحث مختلف نجومی پرداخته و فراگیران را برای ورود به مباحث تخصصی و تکمیلی آماده می‌کنند.

🔹آشنایی با فضا و فضانوردی، منظومه شمسی، خورشید و سیاره‌ها ، صورت‌های فلکی ، زمین و حرکات آن، نخستین سفر انسان به فضا، ماه و ماه‌گرفتگی، سفر انسان به ماه،خورشیدگرفتگی، شهاب‌ها و سیارک‌ها، کهکشانها و اجرام آسمانی از جمله سرفصل‌های آموزشی این دوره های آنلاین است.


برچسب‌ها:

,

 

نظرات کاربران

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.