اخبار

رونمایی از کتاب پروفسور باهر در ویژه برنامه هفته جهانی فضا

به گزارش روابط عمومی مرکز علوم و ستاره شناسی تهران، در ویژه برنامه هفته جهانی فضا، که روز چهارشنبه 19مهر ماه 96، در تالار کهکشان برگزار شد، پس از سخنرانیهای اصلی برنامه، پروفسور حسین باهر به همراه استاد احمد دالکی(پدر نجوم آماتوری ایران) روی سن آمدند و پروفسور از کتاب خود به نام  «ازقم تا روم و بالعکس» رونمایی کرد.
پروفسور باهر همزمان با توضیحاتی که استاد دالکی خطاب به میهمانان برنامه ارائه داد پیرامون کتاب خود مطالبی را بیان کرد: «ازقم تا روم وبالعکس» این کتاب در حقیقت گذشت ۳۵سال قبل از انقلاب و ۳۵سال بعد از انقلاب من هست که من از پایین ترین نقطه ی قم حرکت کردم، هم دیپلم گرفتم، هم فوق لیسانس در ایران،دانشگاه تهران، بعد از آن به خارج از کشور رفتم و۳۵سال بعد هم برگشتم، یعنی در حقیقت این کتاب ماجرای یک چهاررا ه حوادث برمن است، که ۳۵سال تحصیل، ۳۵سال تجربه، ۳۵ سال داخل، ۳۵سال خارج، ۳۵سال مجرد، ۳۵سال متاهل، ۳۵سال انگلیسی فرانسه، ۳۵سال فارسی و عربی، است. خیلی جالب است که عزیزان خواننده،  شنونده، ببینند وبخوانند که یک آدم چطور با همت خودش و دعای خیر پدر و مادر و دوستان و لطف خدا می تواند از پایین ترین نقطه ی شهری مثل قم، به بالا ترین نقطه ی شهری مثل مونتریال مانور بدهد واز صفر به بینهایت موجود برسد.
ایشان یک جلد از این کتاب را به استاد احمد دالکی اهداء و مهندس دالکی نیز کتاب( 1001نکته در فضا) را به ایشان اهداء کردند.
حسین باهر (زاده ۱ فروردین ۱۳۲۳ - قم) جامعه‌شناس، استاد دانشگاه و نویسنده در زمینه رفتارشناسی، جامعه‌شناسی و... دارای مدرک دکتری در توسعه اقتصادی و فوق دکتری فلسفه مدیریت منابع از کانادا، اهل کشور ایران است.

 


  • رونمایی از کتاب پروفسور باهر در ویژه برنامه هفته جهانی فضا
  • رونمایی از کتاب پروفسور باهر در ویژه برنامه هفته جهانی فضا
  • رونمایی از کتاب پروفسور باهر در ویژه برنامه هفته جهانی فضا

برچسب‌ها:


 

نظرات کاربران

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.