اخبار

هفتاد و ششمین نشست باشگاه نجوم با عنوان صور فلکی پاییز

به گزارش روابط عمومی مرکز علوم و ستاره شناسی تهران، هفتادو ششمین نشست ماهانه باشگاه نجوم و اولین نشست فصل پاییز، با عنوان صور فلکی پاییز، عصر چهارشنبه 5 مهرماه96، ساعت 16:30 الی 20:30 با حضور جمعی از منجمان آماتور ، آکادمیک و علاقه مندان به این علم در تالار کهکشان برگزار می شود.

در این برنامه سخنرانی اصلی با موضوع (صور فلکی پاییز) توسط یگانه اویسی، منجم آماتور  به علاقه مندان ارائه می دهد. صورفلکی پاییز کم نورتر از صور فلکی بقیه ی فصول سال هستند. چرا که تعداد ستارگان نورانی در پاییز کمتر است، ولی این تمام واقعیت نیست. آسمان پاییز مناظر زیبایی نیز دارد که منتظر چشمانی هستند که به مشاهده ی آنها بپردازند. برای پیدا کردن آنها نیاز است که ابتدا صورت فلکی  ذات الکرسی را که در پاییز به شکل یک M  دیده می شود، بیابید...

دومین سخنرانی با موضوع (جهان های موازی با زبان ساده) توسط نازنین گلکار، منجم آماتور به مخاطبان ارائه می شود.

سید امیرحسین موسوی، رتبه دوم المپیاد نجوم کشوری با ارائه (مجله خبری نجومی) با موضوع محوریت کاسینی به شرح وقایع نجومی گذشته و پیش رو می پردازد. 

رصد آسمان شب از برنامه های ویژه این مراسم است در ساعت 19 اجرا می شود.

این برنامه در سطح عموم وبه صورت رایگان صورت می گیرد و علاقه مندان می توانند جهت حضور در این برنامه به مرکز علوم و ستاره شناسی تهران واقع در خیابان دزاشیب، خیابان عمار، کوی شهید صالحی،شماره22 مراجعه نمایند و  برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای 22293280-22292246 داخلی 102 و یا شماره مستقیمِ واحد روابط عمومی 96027657 تماس بگیرند.


برچسب‌ها:


 

نظرات کاربران

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.