اخبار

19مرداد96، بیست و هفتمین نشست باشگاه فیزیک

مرکز علوم و ستاره شناسی تهران، از برگزاری بیست و هفتمین نشست باشگاه فیزیک خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مرکز علوم و ستاره شناسی تهران ، روز پنجشنبه 19 مرداد ماه 96، ساعت 16 الی 19، بیست و هفتمین نشست باشگاه فیزیک با حضور استادان، ‌دانشجویان و علاقه‌مندان فیزیک برگزار می شود.
محیا لطیف کارشناس ارشد فیزیک به عنوان سخنران این نشست ابتدا در زمینه پلاسما(حالت چهارم ماده) سخنرانی می کند و کاربردهای صنعتی آن‌ را بیان می کند.
در ادامه این نشست اخبار فیزیکی از سوی اعضای باشگاه فیزیک ارائه می شود.
پس از ارائه سخنرانی و اخبار، همه حاضران در نشست پرسش های خود را بیان می کنند. 
اجرای آزمایشهای ساده فیزیکی از دیگر برنامه های این نشست علمی است، به صورتیکه عموم شهروندان می توانند آزمایشها را شخصا به کمک کارشناسان انجام دهند.
نشست‌های باشگاه فیزیک دومین پنجشنبه هر ماه در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار می‌شود. از همه علاقه مندان به فیزیک دعوت می‌شود در این گردهمایی علمی که برای ترویج علم به زبان عموم تشکیل می‌شود شرکت کنند. 
برای شرکت در این نشست علمی، علاقه مندان می توانند به نشانی تجریش، میدان قدس، خیابان دزاشیب، خیابان عمار، کوی شهید صالحی،شماره22 ، مرکز علوم و ستاره شناسی تهران مراجعه نمایند و  برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای 22293280-22292245- 22805006 داخلی 102 تماس بگیرند و یا به سایت http://sactehran.ir مراجعه کنند.


برچسب‌ها:


 

نظرات کاربران

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.