اخبار

افزایش 30 درصدی جمعیت دوره های آموزشی مرکز علوم و ستاره شناسی تهران

به گزارش روابط عمومی مرکز علوم و ستاره شناسی تهران، جمعیت فراگیران دوره های آموزشی در پاییز و زمستان 95 نسبت به این دو فصل در سال قبل،  به دلیل حضور اساتید باتجربه در زمینه نجوم و اطلاع رسانی مناسب و به موقع به مخاطبان، 30 درصد افزایش یافته است.
در پاییز و زمستان95 ، 180دانش پژوه  در زمینه نجوم و دیگر علوم پایه آموزش دیدند که پیش بینی می کنیم این رقم در سال 96 با رشد بیشتری همراه باشد.
بر اساس بررسی های انجام شده توسط کارشناسان و مدرسان نجومِ مرکز، تعداد شرکت کنندگان  دوره های آموزشی در زمستان و پاییز 96 به مرز 250 نفر نیز می رسد.
در سال جدید علی رغم افزایش آمار شرکت کنندگان در دوره های نجوم تدابیری اتخاذ شده تا افراد بتوانند با امکانات بهتری از جمله تجهیز کارگاه آموزش، ارائه دوره های آموزشی جدید و...  آموزش ببینند. 
جالب است بدانید، یکی از دلایل مهم رشد آموزش در مرکز علوم، سخت کوشی، تعهد و علاقه درونی مدرسان در فرآیند آموزش و انگیزه و علاقه مندی شرکت کنندگان است.
مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با هدف ترویج علم ستاره شناسی و عمومی سازی علوم پایه و مهندسی، پس از 15 سال  فعالیت علمی، آموزشی(در رده های سنی 7 سال به بالا ) تاکنون موفق گردیده بیش از 10000 نفر را آموزش دهد که آموزش و تربیت چندین منجم آماتور، عکاس حرفه ای، کارشناسان برگزاری تورهای رصدی و المپیادی ها از آن جمله است.


  • افزایش 30 درصدی جمعیت دوره های آموزشی مرکز علوم و ستاره شناسی تهران
  • افزایش 30 درصدی جمعیت دوره های آموزشی مرکز علوم و ستاره شناسی تهران
  • افزایش 30 درصدی جمعیت دوره های آموزشی مرکز علوم و ستاره شناسی تهران

برچسب‌ها:


 

نظرات کاربران

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.