اخبار

14مهر95، ویژه برنامه هفته جهانی فضا

ویژه برنامه هفته جهانی فضا، عصر چهارشنبه 14مهر ماه سال 95، در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی مرکز علوم و ستاره شناسی تهران ، هفته جهانی فضا از سوی سازمان ملل در روزهای ۴ تا ۱۰ اکتبر برابر با ۱3 تا ۱9 مهر اعلام و همه ساله در این روزها برگزار می گردد. به همین مناسبت مرکز علوم و ستاره شناسی تهران همچون سالهای گذشته با هدف ترویج دانش فضایی در میان شهروندان و آشنایی با دستاوردهای فضایی کشور، ویژه برنامه ای را به مناسبت هفته جهانی هوافضا، برگزار می نماید.
این برنامه روز چهارشنبه 14مهر ماه سال جاری از ساعت 16 الی20 در تالار کهکشان مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار می شود. 
با توجه به اینکه شعار هفته جهانی فضا در سال 2016" سنجش از دور، توانمند سازی آینده" اعلام شده است، یکی از موضوعات سخنرانی برنامه به شعار مذکوراختصاص دارد و کوروش رکنی(کارشناس سازمان فضایی ایران) سخنرانی خود را با موضوع«سنجش از دور و اکتشافات فضایی» به علاقه مندان ارائه می دهد.
سخنرانِ ویژه برنامه مهندس احمد دالکی(پدر نجوم آماتوری ایران و بنیانگذار مرکز علوم و ستاره شناسی تهران)، سخنرانیِ خود را باموضوع«آخرین سفرهای مریخی» به حضارارائه می دهد.
رصدآسمان شب، برگزاری مسابقه و اهداء جوایز به نفرات برتر از دیگربرنامه های این همایش علمی است.
این برنامه در سطح عمومی برگزار می شود و امید است با حضور موثر شهروندان، مرکز علوم و ستاره شناسی تهران بتواند مخاطبین خود را با ویژگی های فناوری فضایی بیش از پیش آشنا نماید وگام مهمی در این راستا در میان دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم بردارد. 


برچسب‌ها:


 

نظرات کاربران

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.