اخبار

نخستین نشست علمی باشگاه فیزیک

به گزارش روابط عمومی مرکز علوم و ستاره شناسی تهران، عصر جمعه 11بهمن92 اعضاي باشگاه فیزیک مرکز علوم، برای نخستین بار گرد هم جمع می شوند تا  اولین نشست علمی باشگاه فیزیک را در سالن کهکشان مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار نمایند. 
سخنرانی ویژه این برنامــه با موضوع "مروری بر سابقه پژوهش علمی در دانشگاه های کشور" توسط پروفسور یوسف ثبوتی(فیزیکدان سرشناس ایرانی) به علاقه مندان ارائه می شود.
ارائه اخبار فیزیکی، نمایش فیلم کوتاه علمی، پرسش و پاسخ پیرامون باشگاه فیزیک، اجرای مسابقه فیزیکی ، اهداء جوایز به نفرات برتر، پذیرایی و اهداء بسته های علمی از دیگر برنامه های این نشست علمی است.
بازدید از سالن های فیزیک، لیزر و سینمای سه بعدی در پایان برنامه نیز صورت می پذیرد و بازدیدکنندگان می توانند به کمک اطلاعات مکتوب در کنار هر دستگاه و با استفاده از راهنمايي کارشناسان این مجموعه، آزمايش هاي ویژه ی هر دستگاه را  انجام دهند. 
این برنامه از ساعت 15 آغاز و در ساعت19 به پایان خواهد رسید.
شایان ذکر است علاقه‌مندان می توانند جهت عضویت در این باشــگاه و حضور در این برنامه به نشانی میــدان قدس- خیابان دزاشیب-خیابان عمار-کوی شهید صالحی(عرفات)- شمارۀ 22- مرکز علوم و ستاره شناسی تهران مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای 22293280،22805006،22292246 (داخلی 104) تماس بگیرند. 
                                                                                                                                                                                               


برچسب‌ها:


 

نظرات کاربران

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.