اخبار

هفدهمین نشست علمی باشگاه انرژی خورشیدی

هفدهمین همایش باشگاه انرژی خورشیدی روز پنجشنبه 31مرداد ماه سال جاری با حضور جمعی از دانشجویان،اساتید دانشگاهها و کارشناسان خبره مرتبط با انرژی های نو از ساعت 9 الی 12 درتالار کهکشان مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار می شود.

این برنامه شامل یک سخنرانی ویژه با موضوع«خریدتضمینی برق تجدید پذیر از بخشهای خصوصی توسط دولت» است که توسط محمد تقیزعفرانچی(مدیر فنی مشارکتهای بخش غیردولتی سازمان انرژی های نوی ایران(سانا)) به علاقه مندان ارائه خواهد شد.

دومین سخنران این برنامه پیام پیش بین(کارشناسارشد معماری و مدرس دانشگاه) سخنرانی خود رابا موضوع «نقش انرژیدر معماری دیروز و تمنای خودداشته ها در معماری امروز» برای مخاطبان بیان می کند.

جیران دبیر دانشجوی معماری نیز نمونه طرح خودرا با موضوع «معماری بر مبنای انرژی مبتنی بر تجربیات دیروز و تکنولوژی امروز» به علاقمندان ارائه خواهد داد.

ارائه آخرین اخبار انرژی خورشیدی، پخش کلیپ کوتاه با موضوع« آب شیرین کن های خورشیدی » و ارائه پرسش و پاسخ علمی از دیگربرنامه های این همایش علمی است.

شایان ذکر است علاقه‌مندان می توانند جهت حضور در این برنامه به نشانی تجریش- میدان قدس- خیابان دزاشیب- خیابان عمار-کوی شهید صالحی(عرفات)- شمارۀ 22- مرکز علوم و ستاره شناسی تهران مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22292246 (داخلی104)تماس بگیرند. 



 

نظرات کاربران

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.