اخبار

سی و دومین نشست علمی باشگاه نجوم

مركز علوم و ستاره شناسي تهران در برنامه‌هاي علمي ، اجتماعي و فرهنگي خود موضوع گسترش آموزش‌هاي كاربردي نجوم را در اولويت قرار داده و با تشكيل باشگاه نجوم ضمن تعمیق و توسعه اين دانش جذاب و كارآمد را به ديگر نقاط شهر منتقل كرد تا عموم علاقه‌مندان فرصت آشنایی با راز‌هاي آسمان راپيدا كنند.

عصر چهارشنبه 2 مرداد92 اعضاي اين باشگاه ، بار دیگر گرد هم جمع می شوند تا  سی و دومین نشست علمی باشگاه نجوم را با حضور جمعی از منجمان نوجوان،جوان و آماتور کشور در سالن کهکشان مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار نمایند.

سخنرانی ویژه این برنامــه با موضوع « ماه و نگاه » توسط وحید کوهزاد (مدرس نجوم) به علاقه مندان ارائه می شود.

دومین سخنران این برنامه حسن باقری(مدرس نجوم) است که سخنرانی خود رابا موضوع «تاریخ علم نجوم» به مخاطبان برنامه ارائه خواهد داد.

در این برنامه نیز خانم تجاسم پيرامون مسئله «ساختار تلسکوپ» توضيحاتي را برای علاقمندان بیان می کند.

ارائه رخدادهای آسمانی مرداد ماه، نمایش فیلم نجومی، پرسش و پاسخ علمی ، برگزاری مسابقه و اهداء جوایز به نفرات برتر  ازدیگر برنامه های این نشست علمی است.

این برنامه از ساعت 18:30 دقیقه آغاز و بارصد اجرام قابل رویت در صورت مساعد بودن شرایط جوی در ساعت21  به پایان خواهد رسید . ضمنا توزیع افطاری ساده برای پذیرائی از حاضرین در برنامهف در این مرکز برپا است.

شایان ذکر است علاقه‌مندان می توانند جهت عضویت دراین باشــگاه و حضور در این برنامه به نشانی میــدان قدس- خیابان دزاشیب-خیابان عمار-کوی شهید صالحی(عرفات)- شمارۀ 22- مرکز علوم و ستاره شناسی تهران مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای22293280،22805006،22292246 تماس بگیرند. 


برچسب‌ها:


 

نظرات کاربران

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آرین

عالی امّا برای ثبت نام از کجا باید ثبت نام کرد؟

ﺳﻪشنبه, 12 شهریور,1392