اخبار

برگزاری مراسم هفته جهانی فضا در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران

ویژه برنامه هفته جهانی فضا با همکاری ماهنامه بین المللی آسمان شب به مناسبت هفته جهانی فضا از 13 تا 19 مهرماه به مدت 7 روز برگزار خواهد شد و اهم فعالیت های این ویژه برنامه در قالب نشستهای علمی  و برگزاری نمایشگاه از ساعت 10الی 21 به مخاطبان ارائه می شود .

فضانورد مسلمان جهان در آئین افتتاح ویژه برنامه های هفته جهانی فضا میهمان مرکز علوم و ستاره شناسی تهران خواهد بود.


دکتر شیخ مظفر شکور فضانورد مسلمان، پزشک 36ساله از کشور مالزی است که مصادف با هفته جهانی هوافضا در همایش روز یکشنبه 16مهر ماه سال جاری به عنوان سخنران اصلی در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران حضور خواهد داشت و به سؤالات علاقه مندان پاسخ خواهند داد.

برگزاری نمایشگاه بزرگ اکتشافات و پیشرفت های فضایی، ششمین نمایشگاه انسان و فضا،نخستین نشست باشگاه فضایی تهران و دستاوردهای فضایی کشور از ویژه برنامه های این جشنواره است.

مرکز علوم و ستاره شناسی تهران از همه نهادها، سازمانها، گروهها و تشکل های مرتبط با علوم و فنون هوایی و فضایی با هدف هر چه باشکوه تر برگزار شدن این برنامه ها در سال جاری دعوت به همکاری نموده است.

این برنامه در سطح عمومی برگزار خواهد شد و امید است با حضور فعال و موثر نهادها و موسسات مرتبط با حوزه علوم فضایی، شاهد اجرای برنامه ای پربار و باشکوه بوده و گام مهمی در راستای ترویج دانش فضایی در میان دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم، برداریم.

شایان ذکر است علاقه‌مندان می توانند جهت حضور در این برنامه به نشانی میدان قدس- خیابان دزاشیب-خیابان عمار-کوی شهید صالحی(عرفات)-شماره ی22- مرکز علوم و ستاره شناسی تهران مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای 22293280،22805006،22292246 تماس بگیرند

لطفا برای دیدن عکس های این مطلب لطفا بر روی عکس های زیر کلیک کنید


  • برگزاری مراسم هفته جهانی فضا در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران
  • برگزاری مراسم هفته جهانی فضا در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران
  • برگزاری مراسم هفته جهانی فضا در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران

برچسب‌ها:


 

نظرات کاربران

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.