اخبار

صد و سی و یکمین نشست باشگاه نجوم تهران ، سی و نهمین نشست علمی باشگاه نجوم

عصر چهارشنبه25 دی92 ، صد و سی و یکمین نشست باشگاه نجوم تهران و سی و نهمین باشگاه نجوم مرکز علوم و ستاره شناسـی تهران با حضور جمعی از اساتید، منجمان نوجوان، جوان و آماتور کشور در تالار کهکشان مرکز علوم برگزار می شود. 

اخبار علمی باشگاه که در مورد رخدادهای آسمانی بهمن ماه است، اکتشافات اخیر دانشمندان علم نجــوم، رویدادهای آسمان در ماه گذشته و جدیدترین تصاویر ارائه شده در سایت ناسا توسط امیرحسین موسوی(رتبه سوم المپیاد کشوری) بیان می شود. 
اولین سخنرانی علمی این برنامــه با موضوع« ماده تاریک »، توسط دکتر میرترابی(عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا) به مخاطبان برنامه ارائه خواهد شد.
دومین سخنران علمی این برنامه استاد صیاد(محقق برجسته رویت هلال) است که سخنرانی خود را با موضوع «تاریخ رویت هلال ماه در ایران از سال 1392-1345 هجری شمسی» برای علاقه مندان بیان می کند.
سومین سخنرانی علمي به موضوع «محاسبات نجوم» می پردازد و سید مصطفی امام (مسئول علمی مرکز نجوم آوا استار) آن را به علاقه‌مندان ارائه خواهد کرد. 
نمایش کلیپ نجومی، پرسش و پاسخ علمی ، برگزاری مسابقه و اهداء جوایز به نفرات برتر  از دیگر برنامه های این نشست علمی است. 
این برنامه از ساعت 17 آغاز و با رصد اجرام قابل رویت در صورت مساعد بودن شرایط جوی در ساعت20 به پایان خواهد رسید. 
شایان ذکر است علاقه‌مندان می توانند جهت عضویت در این باشــگاه و حضور در این برنامه به نشانی میــدان قدس- خیابان دزاشیب-خیابان عمار-کوی شهید صالحی(عرفات)- شمارۀ 22- مرکز علوم و ستاره شناسی تهران مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای 22293280،22805006،22292246 (داخلی104) تماس بگیرند. 


برچسب‌ها:


 

نظرات کاربران

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

حسین

در متن آمده:

این برنامه از ساعت 17 آغاز و با رصد اجرا مقابل رویت در صورت مساعد بودن شرایط جوی در ساعت20دقیقه به پایان خواهد رسید.

یعنی از ساعت ۵ عصر تا ۱۲:۲۰ دقیقه شب؟!! یعنی ۷ ساعت و بیست دقیقه؟!! همینه دیگه ملت نجوم زده میشن...

ﺳﻪشنبه, 24 دی,1392